RUILEN EN RETOURNEREN

We hopen natuurlijk dat alles naar wens is en dat de gelukkige ontvanger (misschien ben je dat zelf?!) super blij is met het kado. Maar mocht een product toch niet aan de verwachting voldoen, heb je een opmerking of een vraag, of is er iets anders waardoor je niet helemaal tevreden bent, neem dan altijd contact met ons op! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

 

TE LATE LEVERING DOOR POSTNL

Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Normaalgesproken bezorgt PostNL binnen 1 à 2 werkdagen. Mocht dit onverhoopt langer duren dan zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Dit is heel jammer maar het is geen geldige reden om een bestelling retour te sturen.

 

BREUK OF BESCHADIGING

Daarnaast kan het helaas voorkomen dat een artikel tijdens het transport beschadigd of gebroken is. Heel vervelend natuurlijk. Ook dan vragen we je dit meteen aan ons te melden en een foto van het desbetreffende artikel door te mailen. In zo’n geval wordt het artikel natuurlijk zo snel mogelijk opnieuw naar je verstuurd.

 

 

E: info@huisvanmo.nl
T: 06 34053258